Koszyk (0)
TWÓJ KOSZYK JEST PUSTY
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--
Darmowa dostawa!
Podsumowanie zamówienia
Suma 0 zł
Cena uwzględnia rabaty
Warunki zwrotów
Zasady odstąpienia od umowy (zwrot towaru)
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.) Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres e-mail: sklep@euroantyki.pl
- W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą.
- Konsument powinien zwrócić produkt w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Towar należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie, najlepiej w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentami (faktura, instrukcja). Koszt odesłania towaru ponosi klient. Adres zwrotu:
EuroAntyki.pl - Renata Skora, Siwiki 14A, 18-416 Zbójna - Konsument zobowiązany jest odesłać produkt nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
- Zwrot należności nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób – bez dodatkowych kosztów.
- Konsument otrzymuje zwrot wszystkich dokonanych płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez niego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta lub ściśle związanych z jego osobą (np. towary wykonane na specjalne zamówienie: niestandardowy wymiar, kolor itp.).
- Wszystkie przesyłki pakowane są pod nadzorem monitoringu wizyjnego, co stanowi dodatkowe zabezpieczenie przed nieuzasadnionymi reklamacjami. Nagrania z procesu pakowania mogą być wykorzystane jako dowód prawidłowego przygotowania przesyłki do transportu.

